Bestilling

Sådan afgiver I jeres bestilling

Guide til hvordan I afgiver jeres bestilling

I kan downloade Bestillingsskema her:

Download Bestillingsskema

Efterskoletroejer.dk har udarbejdet et meget brugervenligt Excel bestillingsskema der gør det let og sikkert for jer at afgive jeres bestilling.

BESTIL TRIN FOR TRIN:

1) Start med at klikke på "Download Bestillingsskema" og gem filen på din computer.

2) Udfyld "Bestillingsskemaet" (samt evt. "Skema over Personlig navnetryk") og vedhæft filen/filerne i en mail som sendes til; mail@efterskoletroejer.dk

3) Det som I ønsker skal trykkes på trøjerne (tegning/Logo) skal I sende som brev til;
Efterskoletroejer.dk
Fennebakken 297
8800 Viborg

4) Når vi har modtaget jeres bestillingsmail, samt jeres jeres "Tegning/logo" sender vi jer en bekræftelsesmail på jeres bestilling sammen med en betalingsguide. (Bankoverførsel eller MobilePay)

5) I skal herefter foretage enten en samlet bankoverførsel eller individuelle MobilePay indbetalinger.

6) Når vi har modtaget indbetalingen sætter vi produktionen i gang og herfra går der ca. 10 arbejdsdage til I modtager jeres trøjer.

Download skema til personlig navnetryk

I kan downloade skema til personlig navetryk her:

Download skema til personlig navnetryk

Hvis I ønsker at gøre jeres efterskoletrøjer mere personlige kan I vælge at få trykt jeres egne personlige navne på hver jeres produkt. Der kommer dog et pristillæg per navn per produkt! Såfremt I vælger personlig navnetryk skal I være opmærksomme på at det skal vælges på ALLE produkter, og at det skal være den samme type navne tryk. (Eksempel: I vælger lille personlig navnetryk på alle produkter)

Tilbage til oversigten